Ajankohtaista

Laura Leskelä: ”Työuraani on tehtävistä riippumatta ohjannut aina ihminen ja ihmisen ymmärtäminen”

dynamo&son saa jälleen strategista vahvistusta, kun Laura Leskelä siirtyy Frankly Partnersilta dynamo&sonille Brand & Business Design Directoriksi. Leskelä aloitti uudessa tehtävässään 4. marraskuuta. Hän vahvistaa dynamo&sonin strategista osaamista ja jatkaa aiemmin tänä vuonna nimitetyn strategiajohtaja Heli Hytösen parina.Leskelällä on vahva osaaminen asiakaskeskeisten brändistrategioiden rakentamisesta ja toiminnallistamisesta.

-Työuraani on tehtävistä riippumatta aina ohjannut ihminen ja ihmisen ymmärtäminen – käyttäytymisen ja asenteiden muutokset, niihin vaikuttavat ilmiöt ja trendit, ihmisen tarpeet, kipukohdat ja haaveet. Haluan tuoda tätä ihmisymmärrystä mukanani myös dynamo&soniin.

Leskelälle brändien rakentamista ohjaavana ajatuksena on, että brändin tulee luoda jotain sellaista, jolla on käyttäjälleen aidosti merkitystä ja arvoa.

-En pidä sanasta kohderyhmä tai -yleisö, koska se hävittää ihmisyyden. Maailmassa, jossa on loputtomasti viestejä ja dataa, arvokkaimmat brändit auttavat ihmistä navigoimaan hälyssä ja pystyvät perustelemaan olemassaolonsa joka päivä. Brändien tulee olla helpottavia, ilahduttavia tai innostavia, herättää keskustelua ja oivaltaa uutta. Eli elää joustavasti ja rohkeasti osana ympäröivää maailmaa.

Osa dynamo&sonin porukasta on Leskelälle tuttuja jo ennestään. Nyt luvassa on uusia mahdollisuuksia ja kiinnostavia haasteita:

-dynamo&son on kiinnostavassa murrosvaiheessa. Firmalla on upea historia, mutta samalla on yhdessä tunnistettu, että halutaan lähteä rohkeasti luomaan jotain uutta.

-Lauran rekrytointi on yksi ensimmäisiä avauksia uuden strategiamme jalkautuksessa. Haluamme kasvattaa jalansijaamme markkinointi- ja brändistrategioissa sekä tarjota asiakkaillemme toimialamme tuoreimpia näkemyksiä. Lauralla on sellaista strategista osaamista, mitä dynamo&sonilla ei aikaisemmin ole ollut. Olen super innoissani, että pääsemme rakentamaan ja viemään strategista tarjoamaamme yhdessä eteenpäin. Minusta tuntuu, että olemme oikeiden asioiden äärellä, kertoo Hytönen.

-Meille molemmille on erityisen tärkeää ymmärtää asiakkaidemme liiketoimintaa ja tulevaisuutta ohjaavia keskeisiä tavoitteita ja käyttää niitä kaikkien yhdessä ratkaistavien haasteiden lähtökohtana ja ajurina, jatkaa Leskelä.